Yerçekimsiz

Her dağa, her ovaya, her köye, her bahçeye, başımı yasladığım camdan görebildiğim her mekana, elektrik kulübelerine bile bakıp buraya mı aitim acaba diye düşündüm. Buraların olmak ister miydim? Bahçeler arasında bi villa görmüştüm, ister istemez havalı bulmuştum ama oraya da ait olamazdım.
Eğer doğaya dönmek gibi çılgınca bir şey yapacaksam evim yeryüzüne gökyüzü kadar yakışmalıydı.

Yaşadığı yer insanın düşüncelerini etkiliyor olmalı. Ben şimdi otobüste yaşıyorum, diğer otobüste yaşayanlarla varsa diğer başını cama yaslayanlarla benzer şeyleri düşünüyor olmalıyız. Otobüs sabit değil, düşüncelerim de sabit olmamalı..
Neyi düşünüyordum bunlardan önce? "doğaya dönmek gibi çılgınca bi şey..."
Modern hayat işte, öyle asimile etmiş ki beni aslında "ait olduğum" doğaya dönmeyi çılgınca bi şey sanıyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

dunning-kruger etkisi