Vazgeçtim Bu Dünyadan Tek Ölüm Dengeler Beni

sosyal bilimlerle haşır neşir olmak isterken karbonla hidrojenle yüz göz olan kendimin dramı:

biyokimya çalışıyorum negatif entropi gereği canlılarn çevresiyle dengesiz olduğunu ancak ölünce dengeye geleceğimiz yazıyor.

bu biyokimyasal bilgi bizim bugün bilimsel, "kültürel", fikirsel bağlamda (pek matah olmayan)(hatta bokum gibi olan) cevremizle dengeli olmamızdan ötürü ÖLÜ olduğumzu gösteriyor.

termodinamik bilmezden evvel, bilinçaltıma önyargılar yığmak dışında hiçbir şeye yaramadığını gördüğüm medyanın "bilgi" bombardımanından (bu çok klişe biliyorum) korunmaya kaçmaya karar vermiştim yapabildiğimce.

şimdi hepimiz hissediyoruz onca pislik, lağım yalnız sanal ortamda, ekranda karşımıza çıkmıyor dört bir tarafımız kanalizasyon çukuru...

yeni bir karar aldım ben de: bu yozlaşmadan korunmak için negatif entropi edinemediğim zamanlarda izole olacağım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

dunning-kruger etkisi